Recovery
S2, E1: Topher takes over as chief of the night shift in the Season 2 opener. Also: TC is temporarily suspended; Jordan is scrutinized for her mishandling of the man who shot a recovered Topher; a father is trapped under an elevator; Ragosa returns to the ER.