Rectify
시즌 9, 에피소드 18: After an incident where Officer Witten's (Lauren Patten) backup physically could not keep up with a chase, Frank must decide whether to implement a more rigorous fitness test for the NYPD. Also, Danny is hesitant to pursue a cold case after learning who the original detective was; Anthony begs Erin to stall a murder trial so he can gather more evidence; and Eddie is vexed by Jamie's disapproval of her joining a fraternal organization.