Red Flag
Сезон 6, серия 9: The Santa Ana winds bring in a variety of weirder-than-usual emergencies as the 118 respond to a family dog retrieving a severed hand and a young woman sleep-driving into the station. Bobby worries about his AA sponsor; Denny questions Hen and Karen about his biological parents; and Chimney thinks he’s found the perfect house for him and Maddie.