시즌 11, 에피소드 4: Frank must decide whether the department can accommodate a request to remain in the field from Detective Allison Mulaney (Ali Stroker), a lauded cop who is wheelchair-bound after being wounded in the line of duty. Also, Erin is conflicted by the weight of her authority in the sentencing of a man guilty of vehicular homicide, Danny and Baez pursue a rideshare rapist and Jamie and Eddie team up to aid a fellow officer when his partner is shot on the job.