Refrigerator Day
S2, E12: Dinosaurs everywhere get ready to celebrate, with carols and pageants, the tradition of Refrigerator Day -- in honor of the invention that makes modern life possible. But gloom looms at the Sinclair house, because Earl did not get his bonus and the refrigerator has been repossessed.