Regrets Only
S2, E6: Matt and Natchios subdue assailants that attack Natchios' apartment. Matt, Nelson and Page meet with the public defender on the Punisher case, who reveals that Castle could be facing the death penalty for links to crimes outside New York. Matt considers defending Castle himself. Their meeting is interrupted by Reyes, who insists on giving Castle the death penalty. Page reveals to Castle that she broke into his home and discovered private details about his family. Castle is convinced to plead guilty and the trial begins.