La Doble Vida de Estela Carrillo Relación secreta
S1, E4: Mr. Blake discovers that his surgery failed, he did not recover the sight and tries to take his eyes off. Danilo threatens Joe to tell his wife that Mercy is his lover so he tells him what the will of his father says.