La Doble Vida de Estela Carrillo
Heroína
Everwood Foundation is attacked by a man and Estela saves her students, but Chayo is wounded. Ryan sees in the news that Estela works in Everwood Foundation and asks her lawyers to look for her so he can talk to her.
Un buen trato
Estela proposes Ryan to testify in his favor if he does not tell that she is an impostor and forget about her, but he tells her that they have to be together until he wants.
Ryan is declared innocent and is released for the testimony of Estela. Estela is dismissed from the foundation because the parents think that the gunfire was her fault. Dorado sends Danilo a bus for his band.
Mr. Blake discovers that his surgery failed, he did not recover the sight and tries to take his eyes off. Danilo threatens Joe to tell his wife that Mercy is his lover so he tells him what the will of his father says.
Calavera tries to abuse Estela, but Ryan saves her. Mr. Blake listens the video of Estela saving the kids of the foundation and recognizes her voice.
Mercy sends Estela to pick the money of a costumer and hires a motorcyclist to assault her. Ryan, Mercy and Danilo meet to listen Walter’s will.