Related Traditions - Sikh Scriptures
S1, E6: Trace the evolution of the Sikh religion, and the lineage of gurus that produced the faith's sacred text, the Adi Granth. Study the composition of the Adi Granth; sample its beautiful hymns, poems, and prayers; and learn how the book is treated by Sikhs as a living guru.