Relativistic Quantum Fields and Feynman
Сезон 1, серия 5: Take a deeper step into the quantum world, observing how the theory of quantum electrodynamics, or QED, unites quantum mechanics with special relativity. Discover that the handy sketches of subatomic behavior called Feynman diagrams (named after physicist Richard Feynman) are really equations in disguise.