Remembrance
S1, E1: At the end of the 24th Century, and 14 years after his retirement from Starfleet, Jean-Luc Picard (Sir Patrick Stewart) is living a quiet life on his vineyard, Chateau Picard. When he is sought out by a mysterious young woman, Dahj (Isa Briones), in need of his help, he soon realizes she may have personal connections to his own past.