Remote Control
S8, E1: In the midst of a worldwide pandemic, Rick, Marty and the team return to Oak Island. Armed with evidence of possible tunnels leading to the Money Pit, the fellowship is convinced they have the tools to solve the Oak Island mystery once and for all.