시즌 1, 에피소드 7: As the Gemini missions are being successfully launched and the Apollo program kicks into high gear, the pressure on the wives grows exponentially. Gemini wife Marilyn Lovell hides an unexpected pregnancy and other wives face an even greater challenge, becoming the first space widows.