Replaceable You
S23, E4: Bart's science fair project -- a realistic little robot seal -- unexpectedly brings joy to Springfield's elderly. Meanwhile, a new coworker (Jane Lynch) disrupts Homer's peaceful life at the plant. He is in danger of losing all, until Ned Flanders reveals his foe's secret weakness.