Requiem for a Gleet
S2, E4: Cochran contemplates a procedure that could cure Swearengen--or kill him. His employer indisposed, Dority must attend to a former fellow-bushwacker come to request Swearengen's permission to pull a job, and to Wu, who attempts to convey news of a 'tong' rival newly arrived from San Francisco. Bullock attempts to settle into domesticity, while Star gets a new combination bookkeeper/roommate--Trixie. Alma cuts ties with Sofia's tutor, Miss Isringhausen, who takes refuge with Adams. The arrival of County Commissioner Hugo Jarry spawns rumors about the camp's future and legal ownership of the gold claims.