Requiem
S2, E6: As Calista (Olesya Rulin) is about to be crowned the newest shining star of the Powers universe by Conrad Moody III (Wil Wheaton), CEO of the most powerful Powers merchandising company on the planet, a valuable member of the community is murdered. With Walker (Sharlto Copley) and Pilgrim (Susan Heyward) suspended, they are powerless to stop the city from unraveling around them.