시즌 1, 에피소드 3: Dr. Frankenstein is confronted by the consequences of his past. Vanessa has a vision of Mina which leads her, Sir Malcolm, Ethan and Sembene to the London Zoo where they discover and capture Fenton – servant to a vampire master.