Retrievers and Fruit Bats
S3, E9: Desperate to find a new benefactor for Emily's outdoor kennel initiative, Frank and Victoria appeal to an unlikely acquaintance; Shred and Isabelle pose as a married couple at the open house for Shred and Patel's flipped home.