Return of the King
S3, E13: After thousands of classified government files are stolen, the NCIS team searches for an underground group of hackers co-founded by Pride's old contact, Elvis Bertrand (Tom Arnold), who are known for exposing corruption among prominent people in New Orleans. Also, Sebastian joins the team as a newly minted NCIS Special Agent. Steven Weber returns as Mayor Douglas Hamilton.