Reunion, Pt. 2
S2, E13: Upon touchdown in the Savage Land, the X-Men's mutant powers have been neutralized by Sinister's machines and they are immediately captured by the Nasty Boys and Mutates. Wolverine escapes and teams up with native Ka-Zar. The two travel to the citadel in an attempt to defeat Sinister and free the X-Men and Shanna, Ka-Zar's beloved.