Reunions
S2, E8: Following an exhausting turn of events at Breakwire, Martin, Lucy, and Jake track down Calvin outside Tony Rigby’s house. After Martin collars Calvin into helping him locate Amelia, they head to Calvin’s loft where he explains Aster Corps’ motivations connected to Amelia, while Jake attaches himself to a revealing brain scanner. Jake’s scan provides more information about Amelia’s whereabouts as well as a final piece to the puzzle for Calvin to communicate with his brain-dead brother. Armed with leads to Amelia’s location, Martin, Lucy and Jake put their lives on the line when they attempt to infiltrate an Aster Corps desert facility.