Make This Place Your Home Revealing New Ways to Light Up, Wash Up and Get Fit
S1, E1: Jacklyn Zeman and Jaime Laurita share the latest in HD lighting for the home, beautiful bathroom makeovers, safe and clean water solutions, smart and easy to install smart lighting devices, and space-conscious workout equipment.