Make This Place Your Home
Revealing New Ways to Light Up, Wash Up and Get Fit
Jacklyn Zeman and Jaime Laurita share the latest in HD lighting for the home, beautiful bathroom makeovers, safe and clean water solutions, smart and easy to install smart lighting devices, and space-conscious workout equipment.
Marble, Wood, Vintage Lighting, Home Security and Tips for Pampered Pooches
Jacklyn Zeman and Jaime Laurita share the marvels of marble, the hardiness of hardwood flooring, indoor solutions for pampered pets (featuring Truman the condo king), smart security solutions, and vintage lighting to warm up any room in the home.