Review - Functions and Trigonometry
S1, E3: Continue your review of precalculus by looking at different types of functions and how they can be identified by their distinctive shapes when graphed. Then review trigonometric functions, using both the right triangle definition as well as the unit circle definition, which measures angles in radians rather than degrees.