Review - Graphs, Models, and Functions
Сезон 1, серия 2: In the first of two review episodes on precalculus, examine graphs of equations and properties such as symmetry and intercepts. Also explore the use of equations to model real life and begin your study of functions, which Professor Edwards calls the most important concept in mathematics.