Сезон 3, серия 4: Christian has doubts about the latest Carver victim's story. The wife of an Alzheimer's patient requests extensive cosmetic surgery in order to find a way back into her husband's memories. Sean finds himself under investigation by Child Protective Services after Matt files a restraining order against him.