Richie Richer
시즌 1, 에피소드 4: Richard's extremely wealthy father offers Roz a job at his high-profile firm. Jerry defends a destitute mother whose arrest may be part of a police tactic to pressure her into testifying in a murder case. Richard and Bobbi team up on a murder case in which the suspect was defending his property from being stolen. As Judge Kessler continues to position herself as a political candidate, Charlie gets an unexpected visitor.