Riding Dirty
S1, E3: After the one-of-a-kind Red Bull Dirt Conquers in Guadalajara, it's off to iconic SoCal dirt spot Sheep Hills for the Boozer Jam with Hucker. Later, it's time for some private sessions at Drew's adopted home park, Joyride 150 near Toronto, Ontario.