Raditudes
Get a behind-the-scenes look into some of BMX riding's biggest moments and the lives of the pro riders who are pushing the sport forward, including Tyler Fernengel, Drew Bezanson, Mike 'Hucker' Clark, Corey Bohan, Sergio Layos and Anthony Napolitan.
Triple Threat
Hucker and Anthony party and explore the local trails of New Zealand's scenic parks while their compatriot Drew shakes off a spill during a qualifier to focus on his quest for three consecutive tournament championships in Poland, Estonia and Canada.
Ripping from NZ to Mexico
Hucker and Anthony wrap up their New Zealand trip on the beautiful South Island riding trails in Wanaka, then head to the Farm Jam in Winton. Meanwhile, Drew Bezanson and fellow Canadian Mike Varga session an unlikely setup in Guadalajara, Mexico.
After the one-of-a-kind Red Bull Dirt Conquers in Guadalajara, it's off to iconic SoCal dirt spot Sheep Hills for the Boozer Jam with Hucker. Later, it's time for some private sessions at Drew's adopted home park, Joyride 150 near Toronto, Ontario.
Anthony visits Shanghai with special guest Morgan Wade. Hucker decides to get his solo skydiving certification from the legendary Red Bull Air Force. Drew joins Anthony and Hucker for a sunset session at Joey Cordova's F.O.D. trails in SoCal.
Hucker's recent interest in quadcopters produces some amazing footage, along with a crash or two, when he and Anthony hit some SoCal trails with his new drone gear. Then it's time for Anthony to attend the Goodwood Festival of Speed in England.