Shanghai Certified Trail Bosses
S1, E5: Anthony visits Shanghai with special guest Morgan Wade. Hucker decides to get his solo skydiving certification from the legendary Red Bull Air Force. Drew joins Anthony and Hucker for a sunset session at Joey Cordova's F.O.D. trails in SoCal.