S1, E2: Hucker and Anthony wrap up their New Zealand trip on the beautiful South Island riding trails in Wanaka, then head to the Farm Jam in Winton. Meanwhile, Drew Bezanson and fellow Canadian Mike Varga session an unlikely setup in Guadalajara, Mexico.