Right Time, Right Place
S3, E32: Mel plans the perfect wedding day for her friend Carrie. But when Carrie calls it off, Mel wonders if she should keep all the flowers, catering and venue—for her and Joe. Meanwhile, Lennox helps Ryder lie on his resume to help him get a job.