Ripped
S1, E1: Mrs Sidhu's first day catering for a high-end health club takes a morbid turn when two dead bodies are found in the spa. After her niece becomes the prime suspect, Mrs Sidhu starts her own investigation, bringing her into conflict with DCI Burton.