Risky Beefness Adventure
T4, E2: Beef has a one-night stand after a string of bad dates, but quickly becomes embarrassed when Greta Meatweep exposes their sexcapades in the poem column of the local newspaper. Moon becomes Jerry’s Bigfoot little-brother sidekick, and the local clown duo challenges them to a costume battle over the Lone Moose party turf.