Rita Moreno
S1, E5: When the backstage phone rings and Fozzie answers it, he and Kermit are launched on a running gag that escalates with each call. But even though Fozzie loves surprises, all running jokes must come to an end…especially with Animal around! This episode features guest star Rita Moreno butting heads with Miss Piggy and performing “Fever” with Animal on drums; Marvin Suggs & His Muppaphone performing “Lady of Spain,” plus sketches, spots and lunacy galore!