Rites of Spring
시즌 5, 에피소드 19: Romano forces Benton to choose between two different fellowships. Greene and Corday become better friends on the way to a medical conference. Carter mentors a student. Lucy shows impressive skills during her psychiatric rotation. With amnesty granted, Mobalage now pursues a civil engineering license and leaves his job at the hospital. Jeanie treats a reverend who offers healing prayers in return. Hathaway's ultrasound is good.