Road Warrior
Сезон 1, серия 5: NASCAR driver Jimmie Johnson stays in shape with cycling, and a legendary coach transforms a local swim school into a national powerhouse. Meanwhile, golfer Martin Kaymer pays tribute to his mother, and a retired Marine becomes captain of a Paralympic team.