Roasted Rack With a Side of Fangs
시즌 1, 에피소드 1: Mike is in the marshes of eastern England to help friends complete a cull of Chinese water deer and uses the venison to create a classic rack of Chinese water deer with dauphinoise potatoes cooked over a campfire.