Robocat
S2, E17: At a junkman's workshop, Gadget repairs Dale's video game. The Rangers overhear the junkman inventing the ultimate mouse trap, a robot cat named Tom. When the robot fails to work properly and is thrown out into the street, Gadget reprograms him with Dale's video game cartridge, changing him into a nice cat. Meanwhile, Fat Cat and his minions are trying to steal a rare pet fish from a rich family. The boy, Freddy, would rather have a cat for a pet, but his father is allergic to cats. Butch, the guard dog, chases off Fat Cat's minions.