Robots, Rollerskates and Relatives
S2, E4: Buddy channels his inner hacker when he's asked to create a moving robot cake. He also has to make a 1970's themed-rollerskate cake and deliver it on skates! Cousin Anthony gets a talkative new companion on a delivery.