Rocky Rescue / Canoe Journey
S1, E22: A routine science expedition with Grandpa Nat and Nina becomes a rescue mission when Nina hurts her ankle in a snowboarding accident! Then, Molly and Mom join Randall and his family in Sitka for their traditional canoe trip!