Roe v. Wade, The Musical
Сезон 4, серия 12: Alan takes on one of his most controversial cases to date when he represents a man suing Missy Tiggs for stealing his sperm and impregnating herself to have a black baby. Meanwhile, Jerry has mixed feelings when Leigh asks him to help her get her job back after she's fired for hugging a student.