Rom-Coms are Mostly Trash
S1, E7: After Phoebe suddenly sees Michael in a new light, she attempts to set him up with Malika, who already has her eye on an old flame. Meanwhile, Jayden worries that he and Jessie have lost their spark, so they decide to spice things up.