Сезон 5, серия 9: Ron, Diane, and Leslie attend a woodworking awards dinner, after one of Ron's handcrafted chairs is nominated, but the happy occasion is threatened by the arrival of Tammy II. Meanwhile, Jerry hosts a holiday party at his home with his wife, and some of his friends are shocked to find they were not invited.