Ron and Tammy, Pt. 2
Сезон 3, серия 4: Tom (Aziz Ansari) tries to get back at Ron (Nick Offerman) by going out on a date with Ron's ex-wife Tammy (guest star Megan Mullally), while Leslie (Amy Poehler) tries to protect Ron from falling prey to her charms. Meanwhile, April (Aubrey Plaza) is assigned to work with Chris (Rob Lowe). Rashida Jones, Chris Pratt, Adam Scott, Jim O'Heir and Retta also star.