Rosie's Rules Rosie Rocks Mariachi/Rosie Canta un Corrido
S1, E6: Papá and Tía’s Mariachi band is performing, but when a player can’t come, Rosie jumps in to help. Then, Rosie wants to sing a corrido for the family talent show, but she struggles to find inspiration.