Rosie's Rules
Rosie’s Rules is an animated preschool comedy series starring Rosie Fuentes, a bilingual 5-year-old Mexican-American girl from Texas who is just beginning to learn about how the big and fascinating world around her works.
The Fuentes family can’t decide what sport to play, so they decide to hold a vote! Then, Rosie and Papá enter a cake decorating contest. When the vote ends in a tie, Rosie realizes they can vote again.