Row House v. Tudor in Virginia
시즌 139, 에피소드 8: Empty nesters are on the hunt for a vintage home in downtown Richmond, Virginia. Being a beauty pageant coach, she wants a row house with room for her gowns, while he wants a Tudor with a designated beer brewing space.