Rowdy Employees & Uptight Managers
S1, E3: Phillip's struggle with managing the OLG staff continues as he bumps heads with Torin and Brian. Patrick invites the gang to his housewarming party which may cause issues with the lady of the house, and Brian opens up about his complicated past.