Rubbed the Wrong Way
Сезон 8, серия 2: Judy pops up to Yandy's event with a special gift for her. Safaree and Dreamdoll connect. NY artist Jaquae tries to mediate the situation between Bri and Bianca. Navarro introduces Anais to Rich. MariahLynn has a new man in her life.